...


A♥M

◕‿◕


هر لحظه که می گذره بیشتر تو فکرتم!
بیشتر حال و هوام ابری میشه!
هر لحظه که چشمات بیادم میاد....
انگار بیشتر عاشق میشم
انگار تنم چون گرزه آتشین داغ میشه..
هر لحظه که صدات تو گوشم طنین انداز میشه
بیشتر دوست دارم با تو باشم
انگار صدات نوازشگر روحم میشه..
صدات موسیقی لحظه های تنهاییم...
هر لحظه که اسم زیبات بر لبانم جاری می کنم
با خودم میگم:
ای کاش پیشم بودی و هر لحظه بهت می گفتم:
که:
چقدر دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت21:19---28 مهر 1394
“تو” تکرار نمی شوی ،

این منم که دلبسته تر می شوم !
پاسخ: منم همینطورم بخدا


M
ساعت16:41---28 مهر 1394

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

 

پاسخ: مرسی عشقم



M
ساعت20:23---25 مهر 1394

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران که بی سوال فقط می بارد

سلام عشقم امید وارم حالت خوب باشه الان یه عالمه داره بارون میاد منم همش تو فکر توام تازه برات کلی دعا هم کردم که خدا گره مشکلاتتو باز کنه خیلی خیلی خیلی یعنی اندازه همه اسمون تازه از اونم خیلی بیشتر دوست دارم

 

پاسخ: ممنونم ازت منم خیلی دوست دارم



M
ساعت14:19---23 مهر 1394

دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد روی ساعت های با تو بودن !

 

پاسخ:



M
ساعت23:31---22 مهر 1394

اعتیاد هم دلیل زیبایی ست برای مردن وقتی که تزریق هوای تو باشد ...

 

پاسخ:عشقمی ...



A
ساعت12:14---10 مهر 1394

اگه یه وقتی بلایی سرم اومد بدون از گریه هات بوده
هنوزم مثل اون اول بهم اعتماد نداری یه لحظه خودتو جای من بذار
تو هنوز فکر میکنی من مثل تو دوست ندارم فکر میکنی کم دوست دارم هر جور دلت میخواد فکر کن من دوست داشتن خودمو ادامه میدم

اگه حرفام آزارت میده تو اینجور کارات منو داغون میکنه

جواب پیاماتم هر موقع تونستم میدم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| جمعه 10 مهر 1394برچسب:,| 12:1 | علی |